پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ابو علی البصری معاون رئیس ستاد حشد الشعبی

حوزه/ ابو علی البصری معاون رئیس ستاد حشد الشعبی با تأکید بر اینکه داعش هنوز به پایان نرسیده و عراق همچنان نیازمند فتوای جهاد کفایی است، افزود: دستگاه امنیتی همچنان برای مقابله با چالش ها نیازمند همراهی حشدالشعبی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ابو علی البصری معاون رئیس ستاد حشد الشعبی با تأکید بر اینکه داعش هنوز به پایان نرسیده و عراق همچنان نیازمند فتوای جهاد کفایی است، افزود: دستگاه امنیتی همچنان نیاز برای مقابله با چالش ها نیازمند همراهی حشدالشعبی است.

وی تصریح کرد: تنها فتوای جهاد کفایی است که قطب نمای نبرد را تعیین کرد و نقش گسترده ای در مبارزه با گروهک های تروریستی داعش و تحقق پیروزی داشته است و اگر این فتوا و حضور داوطلبان و تشکیل حشد الشعبی نبود، پیروزی محقق نمی شد و با همکاری نیرو های امنیتی و حشد الشعبی این پیروزی به نتیجه رسید.

البصری ادامه داد: عراق همچنان به فتوای جهاد کفایی نیازمند است؛ چراکه این گروهک های تروریستی هنوز نابوده نشده و به صورت گروه های کوچک وجود دارند و علیه انسان های بیگانه و نیرو های امنیتی عملیات تروریستی اجرا می کنند. این گروهک ضعیف و پنهان است، امّا نیاز به این فتوا همچنان پابرجاست.

عضو ارشد حشد الشعبی در پایان گفت: دستگاه های امنیتی برای مقابله با چالش ها همچنان نیاز دارد که حشد الشعبی در کنار آن باشد، همچنانکه حشد الشعبی به تنهایی نمی تواند استقرار را برقرار کند؛ به همین خاطر تکامل و همبستگی همچنان میان نیرو های امنیتی و حشد الشعبی وجود دارد و هر دو مکمل دیگر هستند که این به فضل فتوای جهاد کفایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha