پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ کریم علیوی عضو کمیته امنیت مجلس نمایندگان عراق با تأکید بر اینکه کسانی که خواستار خروج حشد الشعبی از استان های آزاد شده هستند، وطن پرست نیستند، اشاره کرد: خروج حشد الشعبی از این مناطق موجب خلأ امنیتی می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کریم علیوی عضو کمیته امنیت مجلس نمایندگان عراق با تأکید بر اینکه کسانی که خواستار خروج حشد الشعبی از استا های آزاد شده هستند، وطن پرست نیستند، اشاره کرد: خروج حشد الشعبی از این مناطق موجب خلأ امنیتی می شود.

وی افزود: حشد الشعبی ضامن امنیت شهرها و استان های آزاد شده عراق در مقابله با گروهک های تروریستی داعش است و کسی که خواستار خروج آن است، وطن پرست نیست.

علیوی تصریح کرد: دیالی، کرکوک، صلاح الدین و استان های دیگر شاهد تحرکات و فعالیت های گروهک های تروریستی داعش است و درخواست خروج حشد الشعبی منجر به ایجاد خلأیی می شود که این گروهک از آن در کشتار انسان های بی گناه و بر هم زدن استقرار استفاده می کند.

عضو کمیته امنیت مناطق آزاد شده، به ویژه شهرهای غربی را به ضرورت اعلام خطرساز بودن این درخواست ها و پیامد های آن بر امنیت آنان و بازگشت خونریزی دعوت کرد.

فاضل جابر عضو ائتلاف فتح پیشتر در اظهاراتی گفته بود که تلاش هایی برای هدف قرار دادن حشد الشعبی در الانبار به ویژه از سوی نهادهای معروف سنّی انجام می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha