پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مجلس اعلای اسلامی عراق

حوزه/ مجلس اعلای اسلامی عراق حمله آمریکا به پایگاه های حشد الشعبی را "تجاوزی بزدلانه" توصیف کرد و از دولت خواست اقدامات لازم را برای حفظ حاکمیت کشور و سلامت نیرو های مسلح انجام دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مجلس اعلای اسلامی عراق حمله آمریکا به پایگاه های حشد الشعبی را "تجاوزی بزدلانه" توصیف کرد و از دولت خواست اقدامات لازم را برای حفظ حاکمیت کشور و سلامت نیرو های مسلح انجام دهد.

مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه ای گفت: نیرو های مسلح و حشد الشعبی در تجاوز آشکار هواپیما های آمریکایی به تعدادی از پادگان ها، پایگاه ها و تأسیساتی حیاتی در تعدادی از مناطق مورد حمله قرار گرفتند و این حمله منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از آنان شد.

مجلس اعلا افزود: ما به شدت این تجاوز آشکار را محکوم می کنیم و آن را نقض آشکار حاکمیت ملّی عراق می دانیم و از دولت و مجلس نمایندگان عراق می خواهیم تمامی اقدامات لازم را برای حفظ حاکمیت کشور و حرمت اراضی ملّی، امنیت و سلامت نیرو های مسلح انجام دهند.

مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: این تجاوز بزدلانه در زمانی اتفاق می افتد که فرزندان ارتش و حشد الشعبی، باقی مانده های گروهک های تروریستی داعش را که قصد دارند نفوذ و فعالیت تروریستی خود را در تعدادی از مناطق کشور از سر بگیرند، تحت تعقیب قرار داده و با آنان مبارزه می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha