جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق خواستار تکریم تلاش های ارتش در دفاع از وحدت اراضی عراق و مقابله با دشمنان مسلمین در جنگ آنها علیه دشمن صهیونیستی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق خواستار تکریم تلاش های ارتش در دفاع از وحدت اراضی عراق و مقابله با دشمنان مسلمین در جنگ آنها علیه دشمن صهیونیستی شد.

ایشان افزود: در سالگرد تأسیس ارتش عراق که در حرم امام موسی بن جعفر (علیه السلام) تأسیس شد، قرار داریم. ارتش سلاح های منتشر شده در میان مردم را جمع آوری کرد و در دفاع از ملت عراق و وحدت اراضی آن نقش بزرگی داشت.

آیت الله مدرسی اشاره کرد: ارتش عراق با بازسازی که بعد از اشغالگری آمریکا در آن انجام گرفت، در دفاع از وحدت عراق در مقابله با ترویست ها در کنار برادران خود در نیرو های الحشد الشعبی و نیرو های مسلح دیگر تلاش زیادی داشت.

این عالم عراقی خواستار خودکفایی ارتش در نیازمندهای خود از جمله سلاح و تجهیزات شد و تصریح کرد: طرف های مسئول برای رسیدن به خودکفایی در صنایع دفاعی توجه داشته باشند.

ایشان بر ترسیم مبانی و اصول نظامی برای ارتش و همچنین نقشه راه برای آینده آن تأکید کرد و گفت: این مبانی باید در جهت حفظ وحدت ملّی و دفاع از استقرار داخلی باشد و اینکه ارتش باید کانونی باشد که اختلافات طایفه ای، حزبی و طبقاتی را در خود ذوب کند و تنها وابسته به عراق باشد و متعلق به هیچ عشیره، حزب یا جماعتی نباشد.

آیت الله مدرسی در پایان بیان داشت: ارتش باید اعضای خود را به فرهنگ ایمان به خداوند سبحان، استقلال و وحدت حقیقی میان مردم مسلح کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha