جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
داعش

حوزه/ محمد مهدی البیاتی یکی از فرماندهان سازمان بدر از حمایت دوباره آمریکا و عربستان سعودی برای بازگشت فعالیت گروهک های تروریستی داعش در داخل عراق پرده برداشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد مهدی البیاتی یکی از فرماندهان سازمان بدر از حمایت دوباره آمریکا و عربستان سعودی برای بازگشت فعالیت گروهک های تروریستی داعش در داخل عراق پرده برداشت.

وی افزود: ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی در جریان نبرد های داخل اراضی سوریه، اقدام به استخدام مجدد عناصر فراری از عراق نموده و زمینه را برای بازگشت آنان به کشور تسهیل بخشیده است و حملات اخیر با حمایت آمریکا و عربستان سعودی برای بازگشت داعش به عراق انجام گرفت.

البیاتی در ادامه با بیان اینکه حمایت آمریکا و عربستان شبیه حمایتشان از گروهک های تروریستی در سال ۲۰۱۴ میلادی است و نگرانی بزرگی در خصوص بازگشت فعالیت های تروریستی در صلاح الدین، کرکوک و الانبار وجود دارد، تصریح کرد: حملاتی که اخیر در استان صلاح الدین علیه حشد الشعبی و نیرو های امنیتی انجام گرفت، بخشی از طرح بازگشت داعش است.

تعدادی از مناطق در استان صلاح الدین  از جمله "مکیشیفه" در ساعات پایانی شب گذشته مورد هجوم تروریستی داعش قرار گرفته و منجر به شهادت ده تن از نیرو های حشد الشعبی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha