شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی عراق

حوزه/ فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی عراق از معادله جدید امنیتی در منطقه الطارمیه در شمال بغداد در نبرد علیه داعش خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی عراق از معادله جدید امنیتی در منطقه الطارمیه در شمال بغداد در نبرد علیه داعش خبر داد.

وی در دیدار از منطقه الطارمیه با بیان اینکه این معادله متشکل از حشد الشعبی، نیرو های امنیتی و اهالی الطارمیه است، افزود: این معادله جدید امروز با ایستادگی مردم این منطقه با پشتیبانی حشد الشعبی و نیروهای امنیتی در برابر گروهک های تروریستی داعش ایجاد شد.

الفیاض ادامه داد: مسئولین ارشد حشد الشعبی هر کدام براساس تخصص خود برای ارائه کمک و پشتیبانی حضور یافتند.

رئیس حشد الشعبی با اشاره به اینکه این بازدید، تأثیر بزرگی در گسترش وظیفه هنگ الطارمیه در مقابله با تروریسم خواهد داشت، تأکید کرد: اهالی الطارمیه توانستند در مقابله با گروهک های تروریستی ابتکار عمل را به دست بگیرند و وارد میدان نبرد شوند، به گونه ای که طی سال های گذشته همچنین عملیاتی را شاهد نبودیم.

وی تصریح کرد: دستور افزایش شمار هنگ الطارمیه و تأمین تمامی نیاز ها و تجهیزات و پشتیبانی کامل از خانواده های شهدا و مجروحین صادر شده است.

شایان ذکر است که در عملیات حشد الشعبی در مبارزه با گروهک های تروریستی داعش در منطقه الطارمیه در شمال بغداد، تعدادی از تروریست های داعش به هلاکت رسیده و تعدادی از نیروهای حشد الشعبی شهید و مجروح شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha