جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسن سالم عضو فراکسیون صادقون عراق

حوزه/ حسن سالم خواستار یک علمیات نظامی برای پاکسازی منطقه الطارمیه از وجود باقی مانده گروهک های تروریستی داعش شد و گفت: این شهر کانون تجمع تروریست هاست و شخصیت های سیاسی بر آن سرپوش می گذارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن سالم عضو فراکسیون صادقون مجلس عراق خواستار یک علمیات نظامی برای پاکسازی منطقه الطارمیه از وجود باقی مانده گروهک های تروریستی داعش شد و گفت: این شهر کانون تجمع تروریست هاست و شخصیت های سیاسی بر آن سرپوش می گذارند.

وی در بیانیه ای اشاره کرد: منطقه الطارمیه، کانون تجمع تروریست هاست و شخصیت های سیاسی بر تروریست ها سرپوش می گذارند و مانع انجام عملیات نظامی علیه این گروهک های تروریستی می شوند. این گروهک های تروریستی تهدیدی خطرناک برای مناطق بغداد و نیرو های امنیتی عراق به شمار می رود.

حسن سالم از فرمانده کل نیرو های مسلح و فرماندهی عملیات مشترک خواست، یک عملیات گسترده نظامی برای پاکسازی مناطق الطارمیه از کانون تجمع تروریست ها آغاز کنند و شخصیت های سیاسی که از تروریست ها حمایت می کنند را مجازات نمایند.

عضو فراکسیون صادقون تصریح کرد: وزارت دفاع عراق با انتقال مدیر سازمان اطلاعات نظامی از این موقعیت، اشتباه بزرگی مرتکب شد؛ چرا که وی طی سال های گذشته یک سازمان اطلاعات قدرتمند و کارآمدی را به وجود آورده بود و اطلاعات زیادی در خصوص انجام عملیات و تعقیب و بازداشت تروریست ها در دست داشت.

شایان ذکر است که «سرتیپ علی حمید غیدان الخزرجی» فرمانده لشکر ۵۹ ارتش عراق دیروز جمعه در منطقه الطارمیه در شمال بغداد هدف گلوله تک تیراندازان قرار گرفت و به شهادت رسید.

 حسن کریم الکعبی معاون اول رئیس مجلس نمایندگان عراق ترور سرتیپ الخزرجی را زنگ خطری برای مناطق اطراف بغداد دانست و شهادت وی را به ملت و نیرو های مسلح عراق تسلیت گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha