جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسن سالم نماینده فراکسیون صادقون عراق

حوزه/ حسن سالم نماینده فراکسیون صادقون عراق مردم را به برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در مقابل دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا و محکوم کردن بی احترامی به ملت عراق و برافراشتن پرچم همجنس گرایی در بغداد دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن سالم نماینده فراکسیون صادقون عراق ملت این کشور را به برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در مقابل بعثه اتحادیه اروپا و محکوم کردن بی احترامی به ملت عراق و برافراشتن پرچم همجنس گرایی در بغداد دعوت کرد.

سالم در بیانیه ای از تمامی اقشار و طیف های ملت عراق از محافل دینی، سیاسی و اجتماعی خواست برای محکوم کردن بی احترامی به ملت عراق و توهین به ارزش ها، مقدسات و عرف های جامعه عراقی که با برپایی پرچم همجسنگرایی در بغداد انجام گرفت، در برابر مقر بعثه اتحادیه اروپا تجمع اعتراض آمیز برگزار کنند.

وی با بیان اینکه این اهانت با قصد و نیت انجام گرفته به ویژه که در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاده، گفت: وزارت امور خارجه باید جلوگیری از اینگونه رفتار های انحرافی به وظیفه خود عمل کند؛ چرا که این رفتار ها نشانگر کشور های منحرفی است که برخلاف طبعیت انسان و سرشت سالم رفتار می کنند.

عضو فراکسیون صادقون تصریح کرد: هرگونه کوتاهی در این مسئله به گسترش اینگونه رفتارها می شود و هیچ راهی جز بستن بعثه اتحادیه اروپا نیست؛ چرا که این بعثه رفتار های منحرفانه را به کشور های اسلامی به ویژه عراق صادر می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha