جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سفارت آمریکا در بغداد

حوزه/ فراکسیون صادقون عراق از تلاش سفارت آمریکا برای حمایت از طرح گسترش فساد در میدان های تظاهرات و حمایت از برخی اقدامات انحرافی خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فراکسیون صادقون عراق از تلاش سفارت آمریکا برای حمایت از طرح گسترش فساد در میدان های تظاهرات و حمایت از برخی اقدامات انحرافی خبر داد.

این فراکسیون با اشاره به اینکه سفارت آمریکا از گسترش فساد در میدان های تظاهرات حمایت می کند، افزود: این سفارت از اعمال انحرافی و به دور از اخلاق جامعه عراقی حمایت می نماید.

فراکسیون صادقون، مؤسسات فرهنگی و تربیتی و دینی را به عمل به مسئولیت خود در جلوگیری از جنگ خبیثانه آمریکا و همگی را به تلاش برای حفظ هویت دینی و اجتماتی و ارزش ها و آداب و رسوم دعوت کرد.

این فراکسیون در بیانیه خود گفت: شدّت جنگ نرم علیه جامعه عراقی افزایش یافته و دشمنان عراق یکبار با اسلوب ها و شعار هایی به نام آزادی شخصی و یکبار به اسم حقوق و برابری برای فروپاشی انسجام جامعه عراقی و تغییر آداب و رسوم و فروپاشی ارزش های دینی، عشایری و اخلاقی که جامعه عراق با آن تربیت شده، تلاش می کنند.

صادقون در ادامه اشاره کرد: آمریکا آشکارا از گسترش فساد، بی بند و باری در میدان های تظاهرات حمایت می کند تا چهره تظاهرات را مخدوش کرده و آن را از مسیر صحیحش که خواهان اصلاحات و تغییر است، منحرف سازد و آمریکا این کار را از طریق تشویق به اعمال انحرافی و به دور از اخلاق و ارزش های جامعه مثل توزیع مشروبات و مواد مخدر در میان جوانان و گسترش فرهنگ اختلاط و روابط نامشروع بدون رعایت موازین شرعی، اخلاقی و اجتماعی انجام می دهد.

فراکسیون صادقون تصریح کرد: ما به زنان عراقی که الگوی شرافت و پاکدامنی و تربیت یافته حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب (سلام الله علیهما) هستند، اطمینان داریم و آنان در برابر اینگونه توطئه ها و تلاش هایی که به دنبال دست یازی به ارزش ها و اخلاق است، ایستادگی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha