سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نعیم العبودی سخنگوی رسمی جنبش عصائب اهل الحق

حوزه/ فراکسیون صادقون عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر مکلف را به تمرکز بر سه پرونده مهم در مرحله انتقالی و عدم توسعه برنامه خود دعوت کرد و افزود: تمرکز بر این پرونده ها موجب تسریع در تشکیل دولت می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فراکسیون صادقون عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر مکلف را به تمرکز بر سه پرونده مهم در مرحله انتقالی و عدم توسعه برنامه خود دعوت کرد و افزود: تمرکز بر این پرونده ها موجب تسریع در تشکیل دولت می شود.

نعیم العبودی نماینده فراکسیون صادقون با بیان اینکه اجماع قدرت های شیعی و سایر قدرت های ملّی بر مأمور کردن مصطفی الکاظمی در تشکیل دولت در نتیجه احساس خطر و درک سختی مرحله ای که عراق در آن قرار دارد، انجام گرفت، تصریح کرد: توسعه برنامه دولت جدید، مشکلات حقیقی جدیدی را برای الکاظمی به وجود می آورد.

وی اشاره کرد: فراکسیون صادقون و سایر فراکسیون ها تمایل دارند که برنامه دولت انتقالی بر سه پرونده؛ مقابله با بیماری کرونا، مقابله با چالش های اقتصادی در کاهش قیمت نفت و اجرای انتخابات زود هنگام تمرکز داشته باشد.

ندی شاکر جودت نماینده ائتلاف النصر پیشتر از مصطفی الکاظمی خواسته بود با تمامی قدرت های سیاسی، اتحادیه ها و سندیکاهای مردمی و گروه های مقاومت اسلامی گفتگوی شفاف و جدّی داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha