جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فراکسیون صادقون عراق

حوزه/ فراکسیون صادقون عراق ترور هشام الهاشمی کارشناس امنیتی را تلاشی برای سوق دادن افکار عمومی به متهم کردن گروه های مقاومت دانست و گفت: ترور الهاشمی احتمالاً صفحه جدیدی از ترور شخصیت های دیگر از قشر های مختلف و ایجاد آشوب باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فراکسیون صادقون عراق ترور هشام الهاشمی کارشناس امنیتی را تلاشی برای سوق دادن افکار عمومی به متهم کردن گروه های مقاومت دانست و گفت: ترور الهاشمی احتمالاً صفحه جدیدی از ترور شخصیت های دیگر از قشر های مختلف و ایجاد آشوب باشد.

محمد البلداوی عضو فراکسیون صادقون با بیان اینکه جنایت ترور هشام الهاشمی، مسئله تأسف باری است و  این ترور از برنامه ریزی خارجی برای ایجاد آشوب و متهم کردن گروه های مقاومت خالی نیست، تصریح کرد: این این اقدام تروریستی، مکمل عملیات هدف قرار دادن و متهم کردن حشد الشعبی و گروه های مقاومت است.

وی افزود: این عملیات تلاشی برای آشوب افکنی است که از سوی رسانه مغرض هدایت می شود. ترور الهاشمی احتمالاً صفحه جدیدی از ترور شخصیت های دیگر از قشر های مختلف و ایجاد آشوب امنیتی در کشور باشد.

کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق پیشتر از عدم رسیدن تحقیقات به حقیقت قاتل هشام الهاشمی کارشناس امنیتی و مجازات برخی از افسران خبر داد و گفت: ترور الهاشمی بخشی از عملیات تداوم عدم استقرار امنیتی و اقتصادی در عراق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha