جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
Ayatollah Khamenei: We will definitely strike back at the U.S. in response to the assassination of our General

حوزه/ محمد البلداوی گفت: بیانات حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به مصطفی الکاظمی در خصوص شهادت فرماندهان پیروزی، پیامی به آمریکایی هاست مبنی بر اینکه ایران هرگز این جنایت را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد البلداوی نماینده فراکسیون صادقون عراق گفت: بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران خطاب به مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در خصوص شهادت فرماندهان پیروزی (سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس)، پیامی به آمریکایی هاست مبنی بر اینکه ایران هرگز این جنایت را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

وی افزود: تحقیقات در  خصوص ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس از سوی طرف عراقی همچنان به کندی پیش می رود.

محمد البلداوی تصریح کرد: سخنان حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به مصطفی الکاظمی در خصوص حادثه تروریستی فرودگاه بغداد که منجر به شهادت فرماندهان پیروزی بر داعش شد، پیام آشکاری به آمریکاست و آن اینکه ایران هرگز این عملیات جنایتکارانه فراموش نکرده و نخواهد کرد و پاسخ محکم و سختی خواهد داد.

عضو فراکسیون صادقون عراق اشاره کرد: علی رغم اینکه طرفی که عملیات تروریسیتی فرودگاه بغداد را انجام داده، مشخص است و آمریکا به صراحت برای این عملیات برنامه ریزی نموده است، امّا انجام تحقیقات از سوی دولت الکاظمی و بازرسان در خصوص این حادثه تروریستی به کندی و آرامی پیش می رود.

شایان ذکر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با تأکید بر اینکه که ایران در واکنش به ترور سردار قاسم سلیمانی، ضربه متقابلی را به آمریکایی ها وارد خواهد کرد، اشاره کردند: شهید سردار سلیمانی مهمان عراق بود و در سرزمین این کشور به شهادت رسید و آمریکا نیز به این جنایت اعتراف کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha