شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار سلیمانی و المهندس

حوزه/ "حسن سالم"، دولت مصطفی الکاظمی را به معرفی طرف هایی که در ترور شهیدان سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس دست داشتند، دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "حسن سالم" نماینده فراکسیون صادقون،  دولت مصطفی الکاظمی را به معرفی طرف هایی که در ترور شهیدان سردار قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس و ابو مهدی المهندس نایب رئیس ستاد حشد الشعبی در فرودگاه بغداد دست داشتند، دعوت کرد.

وی طی اظهاراتی با بیان اینکه خائنانی از عراق به همراه آمریکایی ها در هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی بر داعش نقش داشتند، گفت: تأخیر نتایج تحقیقات در این خصوص به دلیل کوتاهی و تعلل در روند تحقیق توسط مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق است.

حسن سالم با اشاره به اینکه دولت باید نتایج تحقیقات را برای معرفی طرف های خیانتکار در این جنایت به مجلس ارائه دهد، بیان داشت: فشار های آمریکا مانع بیان نتایج تحقیقات و ارائه آن به مجلس نمایندگان می شود.

همچنین محمد البلداوی نماینده ائتلاف فتح پیشتر با بیان اینکه مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با دروغگویی مانع رسیدن به حقیقت در خصوص ترور فرماندهان پیروزی می شود، گفت: الکاظمی ترسوتر از آن است که نتایج را اعلام کند و عواقب قانونی آن را متحمل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha