جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حادثه تروریستی در بغداد

حوزه/ رسانه نیرو های امنیتی از شهادت چند نفر در عملیات تروریستی در منطقه الرضوانیه در بغداد خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رسانه نیرو های امنیتی از شهادت چند نفر در عملیات تروریستی در منطقه الرضوانیه در بغداد خبر داد.

این رسانه در بیانیه خود گفت: گروهی از تروریست ها متشکل از چهار نفر در اواخر شب گذشته با بمب دستی و سلاح سبک اقدام به هجوم تروریستی به روستای البلاسمه در منطقه الرضوانیه در بغداد کردند و برج امنیتی ارتش عراق را هدف قرار دادند.

این رسانه افزود: این عملیات منجر به شهادت چهار نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شد.

همچنین سومریه نیوز گفت: این عملیات از سوی گروهک تروریستی داعش انجام گرفت و اکنون نیرو های امنیتی کنترل این منطقه را به دست دارند.

فرماندهی علمیات مشترک عراق از تاکتیک جدید در تعقیب داعش خبر داد

سرتیپ تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از اجرای تاکتیک جدید در عملیات نظامی که برای تعقیب باقی مانده های گروهک تروریستی داعش در رشته کوه های مکحول و الخانوکه خبر داد.

وی اشاره کرد: نیرو های شرکت کننده در عملیات امنیتی در رشته کوه های مکحول از تاکتیک جدیدی استفاده می کنند که آن شناسایی و پاکسازی منطقه و قرار دادن برجک ها و دوربین های حرارتی برای تضمین عدم بازگشت تروریست هاست.

الخفاجی ادامه  داد: نیرو های امنیتی و الحشد الشعبی در اولین عملیات، تعدادی از تروریست ها را به هلاکت برسانند که در میان آنها سرکرده های داعش بودند. همچنین سلاح ها، موشک ها و توپ های زیادی را ضبط کردند.

آغاز عملیات امنیتی برای تأمین امنیت صحرای غربی کربلا در برابر داعش

فرماندهی عملیات کربلا از آغاز عملیات امنیتی برای تأمین امنیت صحرای غربی از باقی مانده های گروهک تروریستی داعش خبر داد.

فرماندهی عملیات کربلا با مشارکت جنگنده های ارتش برای پاکسازی صحرای غربی استان کربلا و تأمین آن در برابر باقی مانده گروهک تروریستی داعش، این عملیات را انجام می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha