جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده صلب سرخ در نجف اشرف

حوزه/ "مریم لیا میلر" گفت: توصیه های حضرت آیت الله سیستانی در زمان جنگ علیه گروهک های تروریستی داعش یک سند و منشور صلح برای تمامی اقشار ملت عراق است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "مریم لیا میلر" نماینده سازمان صلیب سرخ جهانی در نجف اشرف به همراه هیئتی از مقر لشکر رزمی العباس (علیه السلام) ، تیپ ۲۶ وابسته به حشد الشعبی بازدید کرد و مورد استقبال میثم الزیدی فرمانده این لشکر قرار گرفت.

نماینده سازمان صلیب سرخ گفت: توصیه هایی که حضرت آیت الله سید علی سیستانی در زمان جنگ علیه گروهک های تروریستی داعش و باز پس گیری سرزمین عراق، صادر کردند، یک سند و منشور صلح برای تمامی اقشار ملت عراق است و ما پیشنهاد می دهیم که این توصیه ها در برنامه درسی عراق و خارج عراق گنجانده شود.

میثم الزیدی با اشاره به اقدامات و تلاش های فراوان این لشکر در زمینه انسانی و مشارکت در حفظ امنیت کشور، گفت: این لشکر در دو خط موازی حرکت می کند؛ خط اول، خط انسانی مثل حمایت از خانواده های آواره و فقیر و کمک رسانی به آنها و همچنین حمایت از نهاد های دولتی که در جهت خدمت رسانی به مردم کار می کنند، است و خط دوم خط امنیت و تلاش برای تأمین امنیت کشور با استقرار نیروها در نقاط مختلف است.

وی افزود: لشکر رزمی العباس (ع) آماده است تا با سازمان صلیب سرخ در تمامی مناطقی که حضور دارد، همکاری کند و به آن کمک برساند.

در پایان هیئت سازمان صلیب سرخ از همکاری ها و کمک رسانی های در استان های مختلف عراق تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha