جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق

حوزه/ تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: مرکز چهارگانه امنیتی متشکل از عراق، روسیه، ایران و سوریه به کار خود در مقر آن در بغداد ادامه می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: مرکز چهارگانه امنیتی متشکل از عراق، روسیه، ایران و سوریه به کار خود در مقر آن در بغداد ادامه می دهد.

الخفاجی تأکید کرد: مرکز چهارگانه امنیتی در وزارت دفاع عراق قرار دارد و متشکل از ایران، عراق، سوریه و روسیه است و وظیفه آن ارائه اطلاعات و هماهنگی اطلاعاتی میان این کشور ها از یک سو و ادامه مبارزه با گروهک های تروریستی داعش از طریق تبادل اطلاعات از سوی دیگر است.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ادامه داد: مسئولیت این مرکز به عهده مدیریت اطلاعات نظامی به ریاست یک افسر عالی رتبه است و همچنین در این مرکز افسرانی به نمایندگی از کشور های سه گانه حضور دارد که به تبادل اطلاعات در خصوص تروریسم و هماهنگی امنیتی می پردازد.

 وی تصریح کرد: این مرکز در مبارزه با ترویسم داعشی از طریق ارائه اطلاعات فراوان علیه گروهک های ترویستی، به ویژه در خصوص سوریه و عراق، نقش زیادی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha