یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فالح الفیاض رئیس الحشد الشعبی

حوزه/ رئیس حشد الشعبی عراق، تأکید کرد: اگر اخلاص، صداقت و هدف والای آیت الله سیستانی نبود، فتوای جهاد کفایی که از سوی ایشان صادر شد، چنین تأثیر نداشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فالح الفیاض رئیس حشد الشعبی عراق طی سخنانی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تأکید کرد: اگر اخلاص، صداقت و هدف والای آیت الله سیستانی نبود، فتوای جهاد کفایی که از سوی ایشان صادر شد، چنین تأثیر نداشت.

وی افزود: ما در حشد الشعبی در این مناسبت، حال و هوای خاصی داریم و از خداوند متعال خواستاریم که در زمره وارثان این افراد و حافظ راه و اهداف آنان باشیم.

الفیاض ادامه داد: وقتی صحبت از شخصیت مهندس و حاج سلیمانی می‌شود، در محضر اخلاصی بی‌نظیر هستیم، همین اخلاص است که به آنها این ارزش و تأثیر را داده است.

رئیس حشد الشعبی تأکید کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی در تمامی تشکل‌های امنیتی و سیاسی که نفوذ زیادی در منطقه دارند، تأثیر گسترده و بسیار بزرگی دارد و نیروهای بازدارنده و مقاومت را برجسته کرد که توانستند در این منطقه طی دو دهه گذشته در مقابل هژمونی جهانی بایستند.

وی تصریح کرد: اخلاص باید اساس کار هرکسی باشد که یک هدف واقعی و خالصانه را انجام می دهد که حاوی همه معانی ارزش ها و همه معانی بزرگی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha