پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فالح الفیاض رئیس سازمان بسیج مردمی و مشاور امنیت ملی عراق

حوزه/ فالح الفیاض گفت: حشد الشعبی شکل نظامی خود را حفظ کرده و تحت نظر فرماندهی کل نیرو های مسلح قرار دارد و خون فرماندهان شهید، حشد الشعبی را دوباره زنده کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فالح الفیاض رئیس حشد الشعبی عراق موضع این گروه نسبت به محمد توفیق علاوی نخست وزیر جدید را اعلام کرد و افزود: حشد الشعبی شکل نظامی خود را حفظ کرده و تحت نظر فرماندهی کل نیرو های مسلح قرار دارد و خون فرماندهان شهید، حشد الشعبی را دوباره زنده کرد.

الفیاض در مراسمی که به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس جانشین رئیس حشد الشعبی برگزار شد، گفت: حشد الشعبی شکل نظامی خود را حفظ کرده و زیر نظر فرماندهی نیرو های مسلح قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای نخست وزیر جدید آرزوی موفقیت داریم، افزود: حشد الشعبی از تمامی تلاش هایی که برای انجام اصلاحات و مبارزه با فساد  انجام می گیرد، کاملاً پشتیبانی کرده و حامی قانون اساسی عراق خواهد بود.

رئیس حشد الشعبی در ادامه گفت: حشد الشعبی تلاش می کند که مورد رضایت مرجعیت باشد و تمامی تلاش خود را برای آن به کار خواهد گرفت.

الفیاض ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس را جنایت وحشیانه علیه بشریت دانست و تأکید کرد: المهندس فرماندهی دقیق و زاهد بود که در تمامی میدان های رزم حاضر بود بدون اینکه چشم داشتی به امتیازات، حقوق و درجه داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha