جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید ابو مهدی المهندس

حوزه/ عبد الرحمن اللویزی نماینده سابق مجلس نمایندگان عراق با تأکید بر اینکه شهید ابومهدی المهندس جانشین رئیس سازمان حشدالشعبی و سفیر صلح بود، افزود: شهادت ابومهدی المهندس شکاف بزرگی به جا گذاشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عبد الرحمن اللویزی نماینده سابق مجلس نمایندگان عراق با تأکید بر اینکه شهید ابو مهدی المهندس جانشین رئیس سازمان حشد الشعبی و فرماندهان حشد الشعبی، سفیران صلح بودند، افزود: شهادت ابو مهدی المهندس شکاف بزرگی به جا گذاشت.

وی در گفتگوی تلویزیونی گفت: مردم نینوا و سایر استان های آزاد شده از دست داعش، قدردان و سپاسگذار حشد الشعبی هستند؛ چراکه آن، عزّت و آزادی را به ما بازگرداند.

اللویزی در ادامه اشاره کرد: روابط ما با حشد الشعبی بر اساس محاسبات سیاسی و امثال آن نبوده، بلکه میان ما پیمانی وجود دارد که با خون و جانفشانی آمیخته شده است.

عضو سابق مجلس عراق افزود: شکافی که در پی شهادت ابومهدی المهندس به وجود آمده بزرگ است، امّا در حشد الشعبی شخصیت های زیادی هستند که در راه و مسیر او حرکت خواهند کرد.

وی شهید المهندس و فرماندهان حشد الشعبی را سفیران حقیقی صلح توصیف کرد و گفت: هرگز در قبال حشد الشعبی و فرماندهان آن که در شرایط سخت و دشواری آنان را شناختیم، کوتاهی و سازش نخواهیم کرد و میان ما پیوند های برادری و ملّی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha