پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 901633
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۵
عراق

حوزه/ حسین الیساری نماینده مجلس نمایندگان عراق از حملات اخیر گروهک های تروریستی داعش به تعدادی از مناطق عراق ابراز نگرانی کرد و از دولت خواست به وضعیت کنونی امنیت اهتمام بورزد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسین الیساری نماینده مجلس نمایندگان عراق از حملات اخیر گروهک های تروریستی داعش به تعدادی از مناطق عراق ابراز نگرانی کرد و از دولت خواست به وضعیت کنونی امنیت اهتمام بورزد.

وی با اشاره به اینکه گروهک های تروریستی داعش از شرایط سیاسی که عراق در آن به سر می برد و از عدم پیگیری فعالیت های این گروهک بعد از پیروزی توسط دستگاه های امنیتی و مشغول شدن آن به مکان های خاص، سوء استفاده کرده است، گفت: پیروزی که توسط نیرو های امنیتی و حشد الشعبی تحقق یافته است، تمامی مخفیگاه های داعش را شامل نشده و این گروهک هنوز پایان نیافته است.

عضو مجلس عراق از سیاستمداران به خاطر رها کردن بُعد امنیتی و پرداختن به مسائل کم اهمیت تر انتقاد کرد و افزود: وضعیت امنیتی، کشور را تهدید می کند و سیاستمداران به منافع شخصی مشغول بوده و امنیت را رها کرده اند.

الیساری به بازدید مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق از مقر سازمان حشد الشعبی پرداخت و آن را مثبت توصیف کرد و گفت: این اقدام تمامی تلاش هایی که برای تضعیف حشد الشعبی انجام گرفت را خنثی کرد و انگیزه معنوی بزرگی بخشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha