پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق

حوزه/ کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق اشاره کرد: آمریکا با بازگشایی سفارت خود در برخی از کشور های همسایه، با سرکرده های حزب منحل شده بعث نشست برگزار می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق اشاره کرد: آمریکا با بازگشایی سفارت خود در برخی از کشور های همسایه، با سرکرده های حزب منحل شده بعث نشست برگزار می کند.

علیوی با بیان اینکه حزب منحل شده بعث ریشه بلا و گرفتاری عراق است و مهمترین منبع تهدید علیه روند سیاسی کشور به شمار می رود، گفت: برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی همچنان با تمام امکانات از حزب بعث و سرکرده های آن برای به بازی گرفتن سرنوشت کشور و افزایش مشکلات آن حمایت می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا سفارت خود را در برخی از کشور های همسایه بازگشایی کرده تا جلسات زیادی با حزب منحل شده بعث برگزار کند، افزود: تمامی دشمنان عراق از حزب بعث به عنوان ابزاری برای ایجاد هرج و مرج و مشکلات و برانگیختن آشوب در داخل کشور حمایت می کنند.

عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس تصریح کرد: هر کشوری که از حزب جنایتکار بعث حمایت می کند، بلا استثنا دشمن تام  اقشار عراق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha