جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق اشاره کرد: ایالات متحده آمریکا با هدف تخریب عراق از طریق سفارت خود از برخی شبکه های ماهواره ای و ارتباط جمعی حمایت مالی می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق اشاره کرد: ایالات متحده آمریکا با هدف تخریب عراق از طریق سفارت خود از برخی شبکه های ماهواره ای و ارتباط جمعی حمایت مالی می کند.

وی در گفتگو با روزنامه "العربی الجدید" گفت: شبکه های ماهواره ای و صفحه های ارتباط جمعی که از خارج حمایت مالی می شوند، از طریق انتشار اخبار دروغین و دعوت از تحلیلگران و پژوهشگران طایفه ای و بی طرف، در عراق ایجاد آشوب و فتنه می کنند.

علیوی با بیان اینکه ما از دولت خواستیم که این شبکه ها را ببندد و مانع استمرار فعالیت آن شود، افزود: منتظر اقدام دولت برای رهایی از دست این شبکه ها هستیم.

عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر ارتباط سفارت آمریکا در حمایت از روزنامه نگاران برای تأسیس جبهه های مشخص، گفت: سفارت آمریکا برای تخریب عراق تلاش می کند و نه تنها قدرت های دوست ایران، بلکه تمامی احزاب ملّی را هدف قرار می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha