شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق

حوزه/ کریم علیوی المحمداوی نماینده ائتلاف فتح عراق گفت: تجاوز آمریکا به استان کربلای معلی به مثابه هدف قرار دادن مرجعیت دینی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کریم علیوی المحمداوی نماینده ائتلاف فتح عراق گفت: تجاوز آمریکا به استان کربلای معلی به مثابه هدف قرار دادن مرجعیت دینی است.

وی افزود: آمریکا بعد از تصمیم مجلس نمایندگان برای اخراج نیرو های آمریکایی از عراق و همبستگی گسترده و حمایت تمامی اقشار ملت برای اخراج این نیرو ها، در بحران به سر می برد.

المحمداوی تصریح کرد: آمریکا ریشه و منبع تمامی بحران های عراق است که در نتیجه دخالت های مکرر آن برای تسلط بر سرنوشت کشور به وجود آمده است.

  نماینده ائتلاف فتح بیان داشت: بمباران دو روز قبلِ شهر کربلای معلی که منجر به شهادت چند تن شد، پیام آشکاری از سوی آمریکاست مبنی بر اینکه آمریکا به تجاوز های خود ادامه می دهد.

وی کربلا را خط قرمز دانست و گفت: حمله به این شهر معنی هدف قرار دادن مرجعیت دینی است و خروج نیرو های آمریکایی از عراق، تصمیمی غیر قابل برگشت می باشد.

المحمداوی دولت را به واکنش به تکرار حمله به پایگاه های حشد الشعبی دعوت کرد و گفت: حشد الشعبی یک نیروی رسمی است که قانون آن توسط مجلس نمایندگان به تصویب رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha