پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید هادی دنیناوی امام جمعه کوفه

حوزه/ حجت الاسلام سید هادی الدنیناوی امام جمعه کوفه خواستار پایان حضور آمریکا در عراق شد و دولت و پارلمان را به آزادی بازداشت شدگان جیش المهدی دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید هادی الدنیناوی امام جمعه کوفه خواستار پایان حضور آمریکا در عراق شد و دولت و پارلمان را به آزادی بازداشت شدگان جیش المهدی دعوت کرد.

وی تجاوز های وقیحانه آمریکا به عراق و نقض حاکمیت آن از طریق عملیات تروریستی  را محکوم کرد و گفت: آمریکا هر کدام از فرزندان و مهمانان عراق را که بخواهد به قتل می رساند.

الدنیناوی با طرح این سؤال که طی ۱۶ سال چه دستاوردی از آمریکا داشتیم، گفت: آمریکا گروهی از دزدان را با قانون انتخاباتی ظالمانه بر حکومت مسلط کرده و دستگاه قضائیه ای تأسیس کرده که از ساده ترین اصول عدالت بی بهره است و سپس تروریست های داعش را آورده تا خون هزاران بی گناه را بریزد و آنان را آواره و اسیر کند.

امام جمعه کوفه با بیان اینکه ملت خواستار خروج نیرو های اشغالگر آمریکایی و لغو توافق نامه امنیتی با او هستند، گفت: متأسفانه برخی تبلیغات ترامپ و رسانه ها آن را مبنی بر تهدید عراق به فروپاشی اقتصادی و  محاصره اقتصادی آن، تصدیق می کنند.

وی ادامه داد: این اظهارات بیانگر چهره وحشیانه سیاسی آمریکاست که مدعی حقوق بشر بوده و می خواهد عراق را در برابر این تهدیدات تو خالی تسلیم کند.

سید الدنیناوی در پایان با اشاره به اینکه قدرت و هیمنه آمریکا در برابر مؤمنینی که منتظر امامشان هستند، هیچ است، به معترضانی که خواهان لغو توافق نامه امنیتی با آمریکا و نابودی فساد هستند، دورود فرستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha