جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حوزه های علمیه است که به دنبال تربیت مبلغین با محوریت «بیانیه گام دوم» باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، صبح امروز در نشستی با مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور، اظهار داشت: حسب فرامین قرآن و اهل بیت(ع) تزکیه نفس و تهذیب روان برای طلاب جوان مقدم بر تعلیم است، چون پرورش و کمال انسانها در جامعه توسط مبلغین دینی امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: باید خروجی حوزه های علمیه با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و استفاده از رسانه های پیچیده در مقابله با مکتب انسان ساز تشیع در تراز انقلاب اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه همگان شاهدیم که رسانه ها چه در فضای مجازی و ماهواره ها با نشر بی دینی و بداخلاقی در جامعه در صدد استحاله فرهنگ انقلابی هستند، گفت: طلاب جوان با تزکیه نفس و خوشه چینی در محضر اساتید انقلابی و ولایتمدار باید خود را آماده نبرد در میدان مبارزه با شبهات و رساندن حقیقت اسلام ناب به دست آیندگان باشند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در جلسات و هیئات مذهبی هر لحظه تشنه معارف قرآن و اهل بیت(ع) بوده و این رسالت عظیم بر عهده مبلغین انقلابی در عرصه جنگ نرم می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از آنجا که سازمان تبلیغات وظیفه ذاتی خود را در نشر فرهنگ دینی در جامعه می داند، بر حوزه های علمیه است که به دنبال تربیت مبلغین با محوریت «بیانیه گام دوم» باشند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه بخش اعظم پرورش مبلغین توانمند در عرصه تقویت فرهنگ دینی و بصیرت افزایی بر عهده اساتید حوزه است، اظهار داشت: حوزه های علمیه، مهمترین مرکز اسلام و تشیع بوده و انقلاب اسلامی هم از تحولات عظیم تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی به شمار می آید و نقش تربیت مبلغین مهذب و تحول آفرین در حوزه انقلابی رقم می خورد.

 وی در پایان این نشست،خواستار ارتباط بیشتر با طلاب حوزه علمیه کرمانشاه از جمله مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور و همکاری جهادی، تبلیغی با اداره تبلیغات اسلامی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha