جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آئین مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی، در جمع طلاب  وروحانیون انقلابی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در جمع طلاب و روحانیون اسلام آباد غرب گفت: حضرت امام(ره) با مأموریت الهی، نهضت اسلامی را با همراهی علما و مردم نجیب به پیروزی رساند، تا زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) باشد، بنابراین باید مردانه پای آن بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی، در جمع طلاب و روحانیون، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، اظهار داشت: اگر جریانی و هر مقامی بخواهد اصول انقلاب را زیر پا بگذارد، مردم انقلابی و بصیر آنها را سرجای خود می نشانند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه افزود: شخصیتی که حرمت نظام اسلامی را حفظ نکند و به دنبال حرکت خلاف راهبرد امامین انقلاب باشد، حق گرفتن پست و مسئولیت ندارد.

وی تصریح کرد: فلسفه حکومت اسلامی رفع محرومیت مردم مستضعف است ، لذا امروز وظیفه دولتمردان برطرف نمودن چهره فقر از جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به هتاکی روحانی نمای ضد انقلاب، گفت: خط قرمز دوستداران امام و انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است و به تبعیت از پیر جماران که فرمودند: «ملاک حال فعلی افراد است»، باید این رهنمود راهگشا را نصب العین ردّ و قبول افراد قرار بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: حضرت امام(ره) با مأموریت الهی، نهضت اسلامی را با همراهی علما و مردم نجیب به پیروزی رساند، تا زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) باشد، بنابراین باید مردانه پای آن بایستیم.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد:  انقلابی گری هزینه دارد، همچنان که یاران حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب آماج تهمت های جریان نفاق و نفوذ قرار گرفتند، اما در عمل ولایتمداری خود را ثابت کردند؛ امروز هم در حمایت از ولایت، مانند شهیدان ثابت قدم باشیم.

وی در پایان در خصوص جریان نفوذ و حوادث تلخ هتاکی در برخی اماکن مقدسه کرمانشاه، گفت: طبق اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی موظفیم فعالیت های فرهنگی را رصد کنیم، هشدار دادیم، اما در غفلت و بی توجهی برخی مسئولین فرهنگی استان، خط نفوذ با عناوین به ظاهر فرهنگی در استان بیکار ننشست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha