چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: برکسی پوشیده نیست که پا منبری ها و حتی عاشقان حجت الاسلام والمسلمین کافی در سطح کشور، در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و نشر فرهنگ دینی سهم بسزایی داشته و دارند.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه با اشاره به اینکه یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین کافی تنها در یک روز خلاصه نمی شود، اظهار داشت: کمتر کسی است که برای یک بار پای منبر شهید کافی نشسته باشد و تحت تاثیر قرار نگرفته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: مطالب ارزنده و سوز خالصانه حجت الاسلام والمسلمین کافی تا بدان جا بود که گذشته از خانواده های مذهبی، حتی دیگر اشخاص را به سر سفره اسلام و سبک زندگی اهل بیت(ع) هدایت کرد.

وی تصریح کرد: تبلیغ و منبری که خالصانه برای خدا و هدایت خلق الله و مبارزه با ریشه های فساد صورت بگیرد، همچون سخنرانی های شهید کافی برای همیشه ماندگار است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: اخلاص در عمل و صداقت در گفتار به دور از مطامع دنیوی، در زندگی حجت الاسلام والمسلمین کافی تا بدانجا اثر گذار بود که برخی اهل گناه را به صراط مستقیم هدایت کرد.

حوزه مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ، گفت: خیلی از مردم و جوانان انقلابی پای منبری ایشان نبودند، لکن بصیرت افزایی نوارهای بلبل گلستان اهل بیت(ع)، حقیقت اسلام، تشیع و فساد طاغوت پهلوی را آشکار کرد.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: برکسی پوشیده نیست که پا منبری ها و حتی عاشقان حجت الاسلام والمسلمین کافی در سطح کشور، در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و نشر فرهنگ دینی سهم بسزایی داشته و دارند.

وی در پایان گفت: یکی از مهمترین درسهایی که از منبرهای کافی می شود گرفت، کار برای خدا و تبعیت از ولایت اهل بیت(ع) و به تبع آن اطاعت از فرامین امامین انقلاب، تنها راه نجات کشور از مشکلات کنونی جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha