پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه گرانی چادر مشکی و نایابی لباس های عفاف و حجاب، ایجاد فروشگاه چادر و لباس اسلامی در مساجد را ضروری می کند.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، گفت: ایجاد فروشگاه چادر و لباس اسلامی در مساجد از طرف ادارات و نهادهای مرتبط، جهت ترویج فرهنگ حجاب و جبران بی اهمیتی برخی مسئولین نسبت به دغدغۀ بانوان، کاملاً ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حل مشکلات و معضلات اجتماعی، کمک به سیل و زلزله، از طریق مساجد صورت گرفت و دستیابی آسان به لوازمات حجاب و عفاف اسلامی نیز از همین اماکن مقدس مرتفع می شود.

وی تصریح کرد: بی برنامگی و عدم تعهد انقلابی برخی مسئولین در خصوص تقویت پایه های حجاب و عفاف در جامعه، زنان و دختران عفیفه را برای تهیه چادر و لباس مناسب، دچار مشکل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: تلاش دشمنان در قالب ناتوی فرهنگی و راه اندازی جنگ تمام عیار، آن هم با وارد کردن لباس قاچاق، انگیزه داشتن حجاب و عفاف را برای دختران جوان جامعه ما، با مشکل روبرو کرده است.

حجت الاسلام احمدی گفت: گرانی چادر مشکی و نایابی لباس های عفاف و حجاب، ایجاد فروشگاه چادر و لباس اسلامی در مساجد را ضروری می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: ازآنجا که بی تدبیری کنونی، مردم را در جلوگیری از کوچکتر شدن سفره ها درمانده کرده، گرانی قیمت چادر مناسب برای حفظ حجاب بانوان مزید بر مشکلات است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: مشکلات بوجود آمده بر سر راه عرضۀ آسان، قیمت مناسب و دستیابی بانوان به چادر مشکی و البسۀ عفیفانه، نشان از کم اهمیتی مسئولین امر در خصوص دغدغۀ دختران و مادران جامعه اسلامی دارد.

وی در پایان گفت: مشکلات اقتصادی و وضعیت نامناسب معیشت خانواده، قیمت های سرسام آور چادر مشکی و از طرفی وجود لباس های ارزان قیمت و نامتعارف و غیراسلامی در بازار، موجبات تضعیف فرهنگ حجاب و عفاف را فراهم کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میلاد حمیدی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    سلام بر مدیر انقلابی که کار را با روحیه جهادی شروع و با پیشنهاد ایجاد فروشگاه چادر مشکی و لباس اسلامی، با این امر خدا پسندانه خبر خوشی را به خانواده های مومن و پاکدامن داد. احسنت.
  • رحیمی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    واقعا اگه اینجوری باشه که خیلی خوب میشه، خدا خیرتون بده.🙏🙏