جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه ماسک زدن نشانۀ تقدیر از زحمات پرستاران فداکار است، گفت: سخنان دلسوزانه رهبری حکیم، در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله زدن ماسک، حجت را بر مسئولین و مردم فهیم ایران اسلامی تمام کرد.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در جبهه سلامت باید همیشه نکات بهداشتی را رعایت کنیم، اظهار داشت: بزرگترین ضربه ای که باعث شد بار دیگر ویروس منحوس جان بگیرد، سست شدن و دست کم گرفتن مردم، نسبت به عواقب خطرناک آن است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: بی اعتنایی برخی به دستورالعمل های بهداشتی برای مهار کرونا، در مرحله نخست نشان از بی اهمیتی جان اعضای خانواده خود و سایر هموطنان است.

وی تصریح کرد: ماسک زدن بهترین راه مبارزه با شیوع ویروس منحوس کرونا است و یکی از روشهای پایین آمدن آمار مبتلایان خواهد بود.

حجت الاسلام ایرانی اظهار داشت: بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا و تعداد فوتی ها، با توجه به وضعیت قرمز خیلی از شهرها، به علت بی مبالاتی برخی افراد وظیفه ناشناس است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه ماسک زدن نشانۀ تقدیر از زحمات پرستاران فداکار است، ادامه داد: سخنان دلسوزانه رهبری حکیم، در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک، حجت را بر مسئولین و مردم فهیم ایران اسلامی تمام کرد.

حجت الاسلام ایرانی بیان داشت: پرستارانی که در کنار مراقبت جسمی بیماران با قرائت قرآن مراقب حال معنوی آنان نیز هستند، برای همیشه نام آنها در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تأکید بر این که رعایت دستورالعمل های بهداشتی شکست کرونا را به دنبال دارد، گفت: اگر خدای ناخواسته خلاف توصیه‌های پزشکی عمل کنیم، جان خود و اطرافیانمان را به مخاطره می اندازیم.

وی در پایان گفت: کسانی که نسبت به زدن ماسک و قوانین مبارزه با کرونا بی اهمیت هستند، در مشکلاتی که گریبان‌گیر سایر شهروندان می شود، دخالت دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha