پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب تصریح کرد: لجام گسیختگی قیمت‌ها موجب نا امنی روانی و افزایش نگرانی‌های مردم شده، لذا دولت موظف است با نظارت و برنامه ریزی، جلوی این وضعیت بغرنج را بگیرد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» درکرمانشاه،  با اشاره به گرانی های افسار گسیخته، گفت: مسئولان اجرایی با دیدن وضعیت اقتصاد و معیشت مردم در وانفسای گرانی اجناس، ظاهراً اراده ای برای نظارت بر افسارگسیختگی قیمت‌ها ندارند.

وی با اشاره به این که مدیریت رها شده بازار و معیشت مردم در عمیق تر شدن شکاف طبقاتی بین اقشار غنی و ضعیف خود را نشان داد، بیان کرد: لجام گسیختگی قیمت‌ها موجب نا امنی روانی و افزایش نگرانی‌های مردم شده، لذا دولت موظف است با نظارت و برنامه ریزی، جلوی تشدید این وضعیت بغرنج را بگیرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه فرصت های نقد خدمت مردم را به وعده های نسیه اروپایی ها نفروشید، ادامه داد: همچنان که در برجام اسب زین کرده را گرفتند و افسار پاره هم ندادند، این بار گول وعده های پوچ و تو خالی اروپایی ها را نخورید.

حجت الاسلام کرمی نیا خاطر نشان کرد: اگر به تاکیدات رهبری حکیم در خصوص اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، توجه جدی می شد، سفره های مردم روز به روز کوچکتر نمی شد.

وی در پایان گفت: مسئولان کشور نباید فرصت‌های طلایی خدمت را که می شود با تکیه بر ظرفیت های جوانان در مسیر جهش تولید بکار گیری کرد، با وعده‌های سرخرمن چند کشور فریبکار از دست بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha