جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه تکریم و معارفه مدیریت مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام مجتبی نجفی به عنوان «مدیر مدرسه علمیه سطح عالی آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، در مراسمی با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام حسینی در دوره تصدی مدیریت مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی نجفی به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی شد.

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علیمه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، تربیت طلاب مهذب و بصیر را از الزامات حوزه انقلابی دانست.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن تقدیر از حجت الاسلام حسینی در مدت سرپرستی  مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره)،  حجت الاسلام مجتبی نجفی را به عنوان مدیر جدید مدرسه و یک نیروی دارای سوابق مدیریتی ارزشمند و انقلابی معرفی کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره)، جزء سه مدرسه ای است که مورد نظر خاص آن مرجع والامقام بوده و در دوره نهضت امام خمینی(ره)، مرکز راهپیمایی ها علیه طاغوت و در دفاع مقدس نیز محل اعزام طلاب رزمی تبلیغی به جبهه ها بوده است، لذا انتظار می رود مدیر جدید با درایت، گذشته پر افتخار آن را احیاء کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha