چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب گفت: مجلس یازدهم با توجه به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، می تواند نوید بخش اصلاح وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، گفت: تشکیل مجلس یازدهم نتیجه نارضایتی مردم از عملکرد مجلس دهم و خروجی آن در قدم اول، باید ساماندهی وضعیت معیشت مردم باشد.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: نمایندگان مجلس یازدهم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید «مظهر امید و انتظار مردم» باشند و عمل به وظیفه، خود ترویج فرهنگ خدمت خالصانه را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نظارت قانونی نمایندگان و اولویت بندی مسائل حیاتی مردم به دور از دعواهای سیاسی، زمینه حل مشکلات کشور را فراهم می کند.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: در صورتی که وکلای مردم همان حرارت و گرمای خدمت به مردم در ایام تبلیغات را تا پایان مجلس یازدهم داشته باشند، در روند حل مشکلات تأثیر محسوس خواهد گذاشت.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه مجلس به دنبال تدبیر معیشت مردم است، ادامه داد: مجلس یازدهم با توجه به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، می تواند نوید بخش اصلاح وضعیت نابسامان اقتصادی باشد.

حجت الاسلام خاص امیری اظهار کرد: رسانه های ضد انقلاب و ایادی داخلی آنها که اعتقادی به خدمت به مردم ندارند، از انتخاب آگاهانۀ مردم و تشکیل مجلس انقلابی نگرانند.

امام جمعه گیلانغرب خاطر نشان کرد: خدمت صادقانۀ نمایندگان در سنگر مجلس و خاکریزهای دفاع از حقوق ملت و تصمیمات اساسی در شرایط سخت اقتصادی، خنثی کنندۀ تبلیغات مأیوس‌کننده دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha