پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم تکریم و معارفه مدیران مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه

حوزه/ مدیر جدید مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه، با اشاره به اهمیت نقش اساتید انقلابی در تربیت طلاب در تراز انقلاب، گفت: رشد و بالندگی حوزه‌های علمیه، بر پایه اساتید عالم، فاضل، متخلق، انقلابی و دلسوز شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی نجفی، در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا در حقیقت تربیت یافتگان مکتب علما هستند، اظهار داشت: موظفیم عالمان ربانی و مبارزانی که در این استان قطب هدایت مردم علیه طاغوت پهلوی و با حضور در جبهه ها، پشتیبان معنوی رزمندگان بودند، را به نسل جوان و طلاب بشناسانیم.

مدیر جدید مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه، با اشاره به اهمیت نقش اساتید انقلابی در تربیت طلاب در تراز انقلاب، ادامه داد:  رشد و بالندگی حوزه‌های علمیه، بر پایه اساتید عالم، فاضل، متخلق، انقلابی و دلسوز شکل می گیرد.

حجت الاسلام نجفی بیان کرد: به برکت حرم امام حسین(ع)، استان کرمانشاه در مسیر عتبات قرار گرفته که رونق حوزه علمیه را در پی داشته و اینجاست که نیاز به تقویت  بیشتر دارد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، کرمانشاه سینۀ ستبر ایران اسلامی است و مشهدالشهدا بودن هم از دیگر افتخارات این استان است.

وی اظهار کرد: گذشته با همت شما اساتید انقلابی می شود شوکت و عظمت مدرسه مبارک آیت الله العظمی بروجردی(ره) را در تراز حوزه انقلابی احیاء کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha