پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نادر رنجبر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین گفت: دشمنان قطعا از این حادثه به دنبال سوء استفاده بوده و سعی خواهند کرد شیرینی شکسته شدن هیمنه آمریکا را با برجسته کردن این حادثه، تلخ کنند .

حجت  الاسلام نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به حادثه هواپیمای مسافربری اوکراین، اشتباهی که اتفاق افتاد در هر جای دیگری می توانست رخ دهد و مسبوق به سابقه  است.

استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: اولین نکته این که رهبری بعد از اینکه متوجه قضیه می شوند، افراد ذیربط را ملزم به بیان حقیقت می کنند نشانگر صداقت نظام در بیان اشتباهات خود بوده و نشان از حیات معنوی نظام است که صداقت را لازمه سیاست ورزی در جامعه می بینند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که نظام سلطه دروغ را بزرگترین حربه خود در به سیطره کشیدن سایر کشورها قرار داده و با دروغ گویی و عدم صداقت بزرگترین جنایتهای تاریخ را ایجاد کرده اند که نمونه آن دروغی بود که به واسطه آن عراق را اشغال نمودند و نظام بین الملل را متقاعد کردند عراق سلاح هسته ای دارد، در حالی که تاریخ نشان داد که چنین نبوده است.

حجت الاسلام رنجبر بیان کرد: دشمنان قطعا از این حادثه به دنبال سوء استفاده بوده و سعی خواهند کرد شیرینی شکسته شدن هیمنه آمریکا را با برجسته کردن این حادثه، تلخ کنند و اثرات شکست را در ذهن مردم کمتر نمایند، لذا وظیفه ما این است که اولا اشتباه را بپذیریم ثانیا اجازه سوء استفاده از دشمنان را بگیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha