شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ علما، روحانیون و طلاب شهرستان قروه با صدور بیانیه ای از حضور فعالانه امام جمعه، مسئولان و مردم شهرستان قروه در برپایی مراسم های گرامیداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علما، روحانیون و طلاب شهرستان قروه با صدور بیانیه ای از حضور فعالانه امام جمعه، مسئولان و مردم شهرستان قروه در برپایی مراسم های گرامیداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر نمودند.

در متن این بیانیه می خوانیم:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

«سپاسگزاری از خلق خدا، سپاسگزاری از خداست»

گاهی با بادی سرد و طوفانی زرد ، برگی ریخته می شود و درختی گسیخته، اما به یمن سرود آب- که چشم و دلش روشن باد- و به برکت وجود آفتاب -که خانه اش آباد- گلشن بشکوه و جنگل انبوه، همچنان سرسبز و پا برجاست.  

آدمی را گریزی نیست از اعتماد به حکمت افلاک و گریزی نیست از اعتقاد به حکم از خاک تا خاک، که سرانگشت تدبیر نازک است و سرپنجه ی تقدیر چالاک.

اگرچه آهمان دمادم است که آه، مرهم دل ها و جان های داغدار است و اگرچه اشکمان یکریز است که اشک، خشکی لب ها و گونه ها را آبیار است اما تسلیم امر یار و راضی به رضای دوست بودن فرض ماست که:

«سر ارادت ما و آستان حضرت دوست/که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست»

با نجوای «تسلیماً لأمرک» از سویدای دل و زمزمه ی «رضاً برضاک» از صمیم جان بدینوسیله از حضور فعال و زحمات بی دریغ امام جمعه شهرستان قروه؛ حجت الاسلام عابدین رستمی و  آحاد مردم عزیز بزرگوار و عاشق اهل بیت علیهم السلام شهرستان قروه که با حضور پر شور و شعف خود در مراسمات و مجالس بزرگداشت سردار دلها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که نیت های شوم دشمنان این نظام مقدس برباد است و با این حضور ثابت کردند که بیدارند و در مواقع لزوم پشتیبان ولایت و انقلاب بوده و جان خودرا با اخلاص تقدیم خواهند نمود تشکر ویژه و قدردانی می نماییم.

علما، روحانیون و طلاب شهرستان قروه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha