شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار فدا

حوزه/ سردار فدا گفت: شهید سلیمانی آوازه شکست ناپذیری اسرائیل را چنان خار و زبون کرد که امروز اسرائیلی ها دیگر توان، ظرفیت و جرأت حمله به مقاومت را ندارند و این ظرفیت امروز از ۳۳ روز به یک ساعت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهانٰ سردار مجتبی فدا، صبح امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ۲۱۰ شهید حسینیه بنی فاطمه اصفهان، شهید قاسم سلیمانی را گل سرسبد رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعین حرم و سرباز فدارکار امام(ره)، انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: شهید سلیمانی ۴۱ سال مبارزه کرد و در این مدت حتی یک ماه نیز از پا ننشست، در حالی که بعد از جنگ بسیاری از لشکرها به عقبه آمدند و به دنبال بازسازی بودند شهیدسلیمانی در منطقه عمومی کرمان و سیستان و بلوچستان مسؤولیت و مأموریت قرارگاه جنوب شرق را به عهده گرفت و چنان امنیتی را در این مناطق فراهم کرد که تا چندین سال اشرار و ضدانقلاب در آن منطقه حضور پیدا نکردند.

وی افزود: از سال ۷۶ طی ۲۲ سال به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی تمام توطئه های آمریکا را در منطقه با شکست مواجه کرد و چنان ظرفیت و تحولی در منطقه ایجاد کرد که باعث رونق و تقویت جبهه مقاومت شد و ظرفیت های نهفته در منطقه را بیدار و در قالب بسیج جهان اسلام به کارگیری کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، شهید سردارسلیمانی را یکی از عوامل مهم در شکستن هیمنه ارتش اسرائیل بیان کرد و گفت: ارتشی که حمله شش کشور عربی را دفع کرده بود در جنگ ۳۳ روزه علی رغم استفاده از ابزار پیشرفته و امکانات در مقابل حزب الله یک قدم نتواست به جلو بردارد.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی و جبهه مقاومت آوازه شکست ناپذیری اسرائیل را چنان خوار و زبون کرد که امروز اسرائیلی ها دیگر توان، ظرفیت و جرأت مقاومت ندارند و این ظرفیت امروز از ۳۳ روز به یک ساعت رسیده است.

سردار فدا با تاکید بر برنامه ریزی آمریکایی ها برای ضربه زدن به جبهه مقاومت و صرف ۷ ترلیون دلار برای جنگ افروزی در منطقه، تصریح کرد: علی رغم عملیات های مختلفی که آمریکا برای بر سر کار آوردن دولت های وابسته به خود در منطقه نمود، امروز قدرت ابتکار عمل در دل منطقه به دست جبهه مقاومت و شهید قاسم سلیمانی است.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها با حمله به دولت عراق دنبال دولت وابسته به خود بودند، اما شهادت شهید سلیمانی ظرفیت وحدت و همدلی عراق را بعد از این حوادث بیشتر نمود و با توجه به این که سوریه تنها راه ارتباطی جمهوری اسلامی با حزب الله، جبهه مقاومت و جنوب لبنان بود و با این حال ۹۵ درصد خاک آن توسط داعش تصرف شده بود، کسی که توانست سفره و بساط حکومت عراق و شام را با صلابت و قدرت جمع نماید شهید قاسم سلیمانی بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) درایت، هوشمندی و هدایت آگاهانه رهبر انقلاب و فرماندهی و پیش قدمی شهید قاسم سلیمانی را در کمک به مردم سوریه و عراق موجب نجات اعتاب مقدسه عنوان کرد و افزود: آمریکایی ها پس از آن شروع به ملت سازی، دولت سازی و ایجاد حکومت اقلیم کردستان عراق و تجزیه سوریه و عراق بر اساس نقشه خاورمیانه جدید کردند و در این میان فردی که با توطئه تجزیه طلبی اقلیم کردستان عراق مقابله کرد شهید سلیمانی و نظام جمهوری اسلامی بود.

وی تاکید کرد: علی رغم این که آمریکایی ها به دنبال امنیت رژیم صهیونیستی می باشند، اما امروز اولین نقطه و سنگر مبارزه به پشت دیوار حائل رسیده است، به طوری که اسراییلی ها در مذاکرات و معاهدات خود با روس ها درخواست عاجزانه می کنند که سربازان نظام جمهوری اسلامی از ۱۵۰ کیلومتر به مرز آنها نزدیک تر نشوند.

سردار فدا این ترس و وحشت رسوخ یافته در دل اسراییلی ها را نتیجه کار نیروی قدس و فرماندهی شهید سلیمانی دانست و ادامه داد: کسی که توطئه آمریکا برای ایجاد جنگ نیابتی بین شیعه و سنی و عرب و عجم را ناکام نمود شهیدسلیمانی بود که توانست ظرفیت های مردمی کشورهای منطقه را زنده کند به طوری که امروز آمریکایی ها به واسطه شکست های پی در پی که متحمل شده اند امکان و توان جنگ جدیدی را ندارند و این عزت و سربلندی جمهوری اسلامی در دل منطقه مرهون رهبر انقلاب و رزمندگان مدافع حرم است.

وی افزود: خون شهید سلیمانی امروز ظرفیت اتحاد اسلامی و انسجام ملی و همگرایی را در دل کشور روشن کرده و شهادت وی باعث وحدت، همدلی و همگرایی مردم مسلمان حول محور ولایت و مبارزه با آمریکا و دفاع از جبهه مقاومت شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، شهادت شهید سلیمانی را به دست منفورترین افراد بی رحم ترین و وحشی ترین و تروریست ترین دولت ها عنوان کرد و گفت: شک نکنید که شهادت شهید سلیمانی فصل جدیدی را در سپاه و جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد و سرعت شمارش معکوس نابودی رژیم صیهونیستی و ظرفیت بیرون نمودن آمریکایی ها از منطقه و کشورعراق بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با تقویت جبهه مقاومت و بسیج جهان اسلام و رزمندگان جبهه مقاومت چنان ضربه ای را به آمریکایی ها و اذناب آنها در منطقه وارد خواهیم کرد و چنان انتقام سختی را در زمان و مکان و موقع مقتضی خواهیم گرفت که روز روشن آنها به شب تار تبدیل شود.

سردار فدا، آمریکا را امروز منفورتر از گذشته بیان کرد و افزود: شادی و لذت زودگذر آمریکایی ها و دشمنان ما دیری نخواهد پایید و زودگذر خواهد بود و بنا به فرمایش رهبر انقلاب جبهه مقاومت و مجاهدان جهان اسلام انتقام سختی را از دشمنان ما و از آمریکایی ها خواهند گرفت و پرچم شهید سلیمانی بر زمین نخواهد ماند، هم چنان که در طول تاریخ ثابت شده و انقلاب راه خود را ادامه داده است.

وی ضمن یادآوری تجربه های تلخ ترور و به شهادت رساندن اعضای کابینه، رییس قوه قضاییه، نخست وزیر، رییس جمهوردولت جمهوری اسلامی و ۱۸ هزار نفر از مردم مظلوم وشریف ایران، این وقایع را موجب محکم تر و بارورتر شدن انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: با انتصاب فرمانده جدید نیروی قدس این حرکت توفنده تر، برنده تر و پرشتاب خواهد بود و مطمئن باشید راه شهید سلیمانی که همان حرکت در مسیر ولایت، انقلاب و خط و مکتب امام(ره) است توسط جوانان این مملکت ادامه خواهد یافت.

سردار فدا اضافه کرد: به واسطه شهادت شهید سلیمانی رویش های جدیدی مانند شهید حججی تقدیم انقلاب و نظام خواهد شد، هم چنان که در طول ۴۱ سال گذشته جوانان کشور و رزمندگان جبهه مقاومت از شهدای هشت سال دفاع مقدس و از شیوه جنگ ما در آن دوران در مبارزه و مقابله با استکبار جهانی و عوامل مزدور آنها و سرکردگان وابسته به آمریکا الگوبرداری کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به برنامه ریزی های آمریکا و ایادی آنها در حوادث دی ماه ۹۶ و یاوه سرایی در خصوص ایجاد تابستان داغ برای ملت ایران و ۴۰ سالگی جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: در نهایت با سرنگون شدن پهباد آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه و توقیف کشتی انگلیسی در دل خلیج فارس خفت و خواری نصیب آنها شد و نشان داده شد که امروز جمهوری اسلامی از چنان توانمندی و ظرفیتی برخوردار است که ضربات متقابل و حتی پیش دستانه ای را به دشمنان خود وارد می کند.

وی شهید سردار سلیمانی را نمونه و الگوی بارز مردمی بودن، اخلاص، شجاعت، ارتباط با ائمه اطهار(ع) و حضوردر مجالس عزاداری و مناطق محروم و حتی در مناطق سیل زده دانست و گفت: ما باید این گونه نمونه ها و اسوه ها را به جوانان خود نشان داده و معرفی کنیم تا جوانان ما با الگوگیری از شهدا در مسیر انقلاب و نهضت و جمهوری اسلامی آماده فداکاری باشند.
سردار فدا عنوان کرد: شهدای گمنامی مانند شهید زرین که به عنوان تک تیرانداز، شهید خرازی درباره او شهادت می دهد که دوهزار نفر از نیروهای بعثی را به درک واصل کرد و در این باره خود شهید می گفت وقتی عراقی ها آب می خوردند و یا بر سر سفره بودند و یا در خواب بودند آنها را مورد اصابت گلوله قرار نمی داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha