جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتقام سخت موشکی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکایی ها حامل پیام برای برخی از کشورهای منطقه و به ویژه رژیم صهیونیستی بود و بی شک سران این دول به خوبی معنا و مفهوم این پیام را فهمیده و دریافته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی، شامگاه پنجشنبه در جمع روحانیون و طلاب مدرسه علمیه قروه با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به دست آمریکای جنایتکار، اظهار داشت: بسیاری از ناکامی های آمریکایی ها، سعودی ها و رژیم صهیونیستی در منطقه معلول حضور سردار قاسم و جبهه مقاومت بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: سردار سلیمانی که هیچ کس نمی تواند نقش بی بدیل ایشان در از بین بردن گروه های تروریستی در منطقه را کتمان کند، توانست در مدت حضورش در جبهه حق، مانع از پیاده شدن برنامه های دشمنان شود.

این استاد حوزه ادامه داد: وجود سردار سلیمانی همانطوری که عنوان شد، مشکل بزرگی در مسیر تحقق اهداف استکباری و صهیونیستی همانند شعار «از نیل تا فرات» بود، لذا ترامپ، رئیس جمهور دیوانه آمریکا شخصا دستور به ترور این سردار بزرگ داد.

وی با اشاره به اینکه شهادت شهید سلیمانی در نگاه اول بسیار غم انگیز بود و هست، گفت: سردار سلیمانی چه در زمان حیات و چه پس از شهادت، منشا وحدت و برادری جهان اسلام بود و اکنون که ایشان در میان ما نیستند بازهم به برکت نامشان شاهد اتحاد و وحدت بیشتر امت اسلام در برابر جهان کفر هستیم.

حجت الاسلام رضایی به انهدام پایگاه نظامیان آمریکایی «عین الاسد» اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی به وعده صادق خود به صورت جدی عمل کرد و ضربه ای کوبنده و تاریخی بر پیکره آمریکای متجاوز زد تا جایی که امروز مزدوران آمریکا در منطقه احساس امنیتی ندارند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: امروز آمریکا مرعوب قدرت و اقتدار ایران اسلامی شده است و در سخنان دیروز ترامپ همگی به خوبی ترس و استرس را در چهره وی دیدیم که این را باید برای ایران اسلامی و جبهه مقاومت یک پیروزی بزرگ و تاریخی دانست.

حجت الاسلام رضایی در پایان اظهار داشت: پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکایی ها حامل پیام برای برخی از کشورهای منطقه و به ویژه رژیم صهیونیستی بود و بی شک سران این دول به خوبی معنا و مفهوم این پیام را فهمیده و دریافته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha