جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ معارفه نماینده مؤسس و مدیر جدید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، درس خواندن، تهذیب نفس و پیروی از سیره علما را سه عامل مهم در دوران طلبگی دانست و بر رعایت آنها از سوی طلاب، تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در آیین معارفه نماینده مؤسس و مدیر جدید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین حادثه دل‌خراش شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در حادثه هواپیمای اوکراینی، به زحمات حجت‌الاسلام موسوی، مدیر سابق مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران تصدی جناب آقای موسوی، تحولات بسیار خوبی هم در تربیت طلاب و هم سایر موضوعات صورت گرفت که لازم است از وی تقدیر و تشکر کنیم.

وی، ادامه داد: مدیریت بسیار خوب جناب آقای موسوی سبب شد تا آیت‌الله موسوی جزایری از وی دعوت کند تا مسئولیت آموزش و امور حوزه‌های علمیه خوزستان را بر عهده گیرند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، خطاب به طلاب حاضر در مراسم، گفت: درس و بحث‌های طلبگی را جدی بگیرید و تا می‌توانید در زمینه تهذیب نفس قدم بردارید که یکی از راه‌های آن، قدم برداشتن در مسیر و طریق علماست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، بیان کرد: از نماینده مؤسس و طلاب این مدرسه می‌خواهم که مدیر جدید مدرسه را حمایت کرده و إن‌شاءالله بیش از پیش در عرصه‌های مختلف علمی، موفق و سربلند باشید.

وی در پایان از حجت‌الاسلام موسوی درخواست کرد تا با حضور مؤثر در مدرسه، اهداف کلان سفیران هدایت خوزستان را به پیش ببرند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha