پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتصاب حجت الاسلام مددی از سوی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور به عنوان مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حوزه/ حجت الاسلام مددی با حکمی از سوی مدیر حوزه علمیه خوزستان، به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در حکمی حجت الاسلام محمود مددی را به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز منصوب کرد.

در حکم حجت الاسلام مددی که از سوی مدیر حوزه علمیه خوزستان صادر شده، آمده است:

احتراما نظر به شایستگی و توانایی جنابعالی، شما را به عنوان مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) سفیران هدایت شهرستان اهواز به مدت یک سال منصوب می‌کنم.

مقتضی است به بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات، برابر شرح وظایف و آیین نامه های مربوطه، با تدبیر و برنامه ریزی مناسب در امر اداره مطلوب مدرسه علمیه و تربیت و آموزش طلاب گرامی، کوشا باشید و با تعامل سازنده با اساتید بزرگوار و معاونین محترم مدرسه، موجبات خوشنودی حضرت ولی عصر(عج) فراهم گردد.

از اساتید بزرگوار و معاونین محترم مدرسه انتظار می رود شما را در این مسئولین مهم و الهی یاری فرمایند.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را خواهانم.

لازم به ذکر است تا پیش از این حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیریت این مدرسه را بر عهده داشت که پس از سمت جدید وی در معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، جناب آقای حجت الاسلام مددی را به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، معرفی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha