شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ معارفه نماینده مؤسس و مدیر جدید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حوزه/ آیین معارفه نماینده مؤسس و مدیر جدید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین معارفه نماینده مؤسس و مدیر جدید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در محل مدرسه علمیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همچنین حادثه دل‌خراش شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در حادثه هواپیمای اوکراینی، به زحمات حجت‌الاسلام موسوی، مدیر سابق مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران تصدی جناب آقای موسوی، تحولات بسیار خوبی هم در تربیت طلاب و هم سایر موضوعات صورت گرفت که لازم است از وی تقدیر و تشکر کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، ادامه داد: مدیریت بسیار خوب جناب آقای موسوی سبب شد تا آیت‌الله موسوی جزایری از وی دعوت کند تا مسئولیت آموزش و امور حوزه‌های علمیه خوزستان را بر عهده گیرند.

همچنین در ادامه این مراسم، احکام نماینده مؤسس و مدیر جدید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز توسط حجت‌الاسلام آل عامر، مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه خوزستان، قرائت شد.

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام موسوی در ادامه این جلسه، توفیق خدمتگزاری و سربازی حضرت ولی‌عصر(عج) را افتخاری بزرگ دانست و تصریح کرد: خدا را شاکرم که نعمت خدمت به سربازان حضرت حجت(عج) را نصیبمان کرد و امیدواریم در این مسیر موفق و سربلند باشیم.

همچنین حجت‌الاسلام مددی، مدیر جدید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) خوزستان، ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند حجت‌الاسلام موسوی، خواستار حضور مستمر وی در مدرسه برای پیشبرد اهداف کلان این مدرسه علمیه شد.

گفتنی است در پایان این مراسم، لوح تقدیری از طرف اساتید، طلاب و کادر مدرسه علمیه، به حجت‌الاسلام موسوی، اهداء شد.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، از سوی آیت‌الله موسوی جزایری، به‌عنوان نماینده مؤسس و حجت‌الاسلام محمود مددی، با حکمی از طرف مدیر حوزه علمیه خوزستان، به‌عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز منصوب شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha