پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اکران 23 نفر

حوزه/ یکی از شخصیت های واقعی فیلم «23 نفر» گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی شخصیت عرفانی و اخلاقی داشتند، ایشان همواره می گفتند که ما باید پاک و خدمتگزار باشیم و این دو ویژگی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  یحیی کسائی شامگاه یکشنبه در مراسم نمایش و نقد فیلم «23 نفر» که در سالن جلسات الغدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه بنده در سال 69 به جبهه اعزام شدم، عنوان کرد: حوادث این روزها ما را هم شاد و هم غمگین کرده است.

یکی از شخصیت های واقعی فیلم «23 نفر» افزود: ما دو راه بیشتر نداشتیم، یا اینکه باید تسلیم دشمن و منافقین می شدیم، یا کشته می شدیم، ما در مقابل شهدا و جانبازان قطع نخاعی هیچ هستیم و خودمان را در مقابل سختی های آن ها باید فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: نام مستند برای این کار بسیار مناسب تر از فیلم است، چرا که تمام داستان واقعی است.

یکی از شخصیت های واقعی فیل «23 نفر» خاطرنشان کرد: عراقی ها ما را در زمان اسارت به شدت شکنجه می کردند، دیگ آب جوش و وصل کردن به برق از جمله شکنجه هایی بود که در استخبارات عراق انجام می شد و ما در زمان اسارت در استخبارات صدای شکنجه شوندگان را می شنیدیم.

کسائی با بیان اینکه ما دو ماه در استخبارات بودیم، یادآور شد: ملا صالح که یکی از شخصیت های این فیلم بود، پس از بازگشت به ایران توسط حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی تایید شد که جاسوس نبوده است.

وی اظهار داشت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی شخصیت عرفانی و اخلاقی داشتند، ایشان همواره می گفتند که ما باید پاک و خدمتگزار باشیم و این دو ویژگی را داشته باشیم.



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha