جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اذعان صریح و صادق سپاه پاسداران به خطای انسانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، اقدامی شجاعانه و صادقانه بود که کمتر کسی در جهان جرات بیان آن را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز در نهمین پیش همایش استانی کنگره ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن، در سنندج اظهار داشت: این روزها به شدت رسانه های تبلیغی دشمنان به دنبال مسموم کردن فضای جامعه  هستند و نمونه آن تحرکات معاندان در بحث سقوط هواپیمای مسافربری بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اذعان صریح و صادق سپاه پاسداران به خطای انسانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، اقدامی شجاعانه و صادقانه بود که کمتر کسی در جهان جرأت بیان آن را دارد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: بسیاری از این دست حوادث در سراسر دنیا روی داده است که هنوز بعد از سالهای هیچ کسی و یا سازمانی مسئولیت آن را برعهده نگرفته است ولی حرکت و واکنش سپاه نشان داد که صداقت و شجاعت ویژگی نیروهای انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان داشت: امروز جریان مقاومت بر مبنای معارف قرآنی و نظریه مقاومت در برابر دشمن قوی پنجه مبتنی بر ایستادگی با تمام توان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حرکت سپاه در موشک باران پایگاه نظامی آمریکایی کاری بود که باید برای فروپاشی ابهت پوشالی آمریکا انجام می گرفت و این سیلی سپاه برای آمریکا در جهان بسیار هزینه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران و جبهه مقاومت و دیگر آزادیخواهان بزرگ مصیبت بزرگی بود، زیرا ایشان در این راه تلاش های بسیاری برای مبارزه با جریان های منحرف و تروریسم همانند داعش داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تشکیل داعش تنها بهانه ای برای آمریکا در منطقه برای فروش سلاح و غارت سرمایه ‌های منطقه و کشورهای مسلمان بود که سردار سلیمانی تمام این نقشه های شیطانی را از هم پاشیده بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی عنوان کرد: حضور تاریخی ملت ایران در مراسم تشییع پیکیر این شهید والامقام به جهان نشان داد که ملت ایران هنوز بر سر اصول و آرمانهای این نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی همانند زندگی شان، برکات سرشاری داشت که مهمترین آن تقویت اتحاد جهان اسلام بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان کرد: سپاه در موشکباران پایگاه نظامی آمریکایی در «عین الاسد» اقتدار و توان نظامی ایران را هم به آمریکا و هم به دیگر دشمنان به خوبی نشان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha