پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
image_2020_1_15-9_30_34_762_ZXO.jpg

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید جبهه مقاومت، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت استراتژیک جهانی بود که بالاترین درجه را که شهادت بود از دستان مبارک حضرت سیدالشهدا(ع) دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران و حجت الاسلام علی ابراهیمی معاون خانواده و امورفرهنگی این مرکز، صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه برادران باقرالعلوم(ع) با مسئولان، استادان و طلاب این مدرسه دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار؛ حجت الاسلام والمسلمین اکبری، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان و حماسه آفرینی آحاد مردم شریف ایران در مراسم تشیع شهدای مقاوت؛ از حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مدیرمدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) جهت فراهم نمودن شرایط نشست مشترک با طلاب این مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

مدیر مرکز خدمات استان تهران در جمع طلاب این مدرسه با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید جبهه مقاومت، ابراز داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت استراتژیک جهانی بود که بالاترین درجه را که شهادت بود از دستان مبارک حضرت سیدالشهدا(ع) دریافت کرد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات رسانی مرکز خدمات به طلاب به معرفی برنامه های این مرکز پرداخت و اظهار داشت: هم‌اکنون مرکز خدمات در بخش فناوری اطلاعات آی تی و ایجاد سامانه خدمات مجازی در بستر اینترنت پیشتاز است و این امر منجر به تسهیل امور برای طلاب گشته است و تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مرکز از طریق پرتال خبری اطلاع‌رسانی می‌شود و طلاب و روحانیون عزیز می‌توانند با مراجعه به این پرتال به نشانی www.csis.ir از برنامه‌های مرکز اطلاع حاصل کرده و از این خدمات استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند؛ مرکزخدمات حوزه های علمیه مرجع و پشتیبانی است که طلاب و روحانیان علوم دینی درصورت مشکلات به آن مرکز مراجعه می کنند.

وی با اشاره به ایجاد سامانه خدمات الکترونیکی مرکز (سخا) و ارائه خدمات مرکز در بستر اینترنت، گفت: به ‌منظور جلوگیری از اتلاف شدن وقت طلاب و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سامانه سخا راه‌اندازی شده است و طلاب عزیز می‌توانند از منزل یا مدرسه علمیه با مراجعه به این سامانه درخواست خود را مطرح یا اطلاعات خود را ویرایش و بروزرسانی کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان تهران در ادامه طلاب علوم دینی را به غنیمت شمردن وقت در دوران تحصیل توصیه کرد و ابراز داشت: در سنین جوانی فرصت‌ها را غنیمت بشمارید. خوب درس بخوانید و از لحاظ علمی و معنوی در همین حجره ها باید طوری خودسازی و تزکیه نفس کنید که اگر کل عالم را به ما دادند خدا و پیامبر را فراموش نکنیم اگر با خدا معامله کنید بهترین جایگاه را خواهید داشت تا بتوانید به مردم خدمت کنید و در آینده نیز کشور را مدیریت و هدایت کنید.

برپایه این گزارش، در پایان این دیدار مدیر کل مرکز خدمات استان در جلسه پرسش و پاسخ طلاب و اساتید این مدرسه شرکت کرد و به پرسش‌های آنان پاسخ داد. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha