جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان از نامگذاری و مزین شدن برخی از بخش های مدارس علمیه این استان به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی خبر داد .

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه« در خرم آباد ، گفت: دلاور مردی و رشادت های سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی در مقابله با جبهه کفر در اذهان همه آزادی خواهان و مبارزان با ظلم و ستم باقی خواهد مان، چرا که آرامش  و امنیت روزافزون ایران اسلامی مرهون تلاش های مجاهدانه و جانفشانی های مخلصانه آن شهید والامقام است . 

وی با بیان اینکه سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد، خاطر نشان کرد: با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره جانفشانی های آن شهید والامقام بخش هایی از مدارس علمیه استان از جمله کتابخانه، سالن امتحانات، حجرات و ... به نام سردار سرافراز اسلام و انقلاب شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری خواهد شد . 

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه هفته آینده کلاس های درس مدارس علمیه استان در نیمسال دوم تحصیلی آغاز خواهد شد، گفت: با شروع نیمسال دوم تحصیلی در حوزه علمیه لرستان بیش از یک هزار و 300 طلبه این استان تحصیل خود را در 13 مدرسه علمیه استان از سر خواهند گرفت . 

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه امید می رود طلاب با نظم و برنامه ریزی در راستای کسب معارف تهذیبی و علمی پژوهشی در حوزه همت خود را بکار بگیرند، خاطر نشان کرد: با جدیت طلاب در برنامه ریزی های تهذیبی علمی می توانیم شاهد رونق معنوی و علمی روزافزون در مدارس علمیه باشیم . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha