پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سلطانی

حوزه/ مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در مسجد نرجه شهرستان تاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد سلطانی، صبح  امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت که در مسجد نرجه شهرستان تاکستان برگزار شد گفت: تضعیف ایمان و باورهای اعتقادی سبب ناکارآمدی استقامت می شود، لذا داشتن بصیرت در این گونه فتنه ها ضروری است.

وی اظهارکرد: امروز توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... طراحی و اجرایی می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: تفرقه و اختلاف  مهمترین عامل سیطره دشمنان بر سرزمین های اسلامی است؛ امروز جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و کمک های مالی دیکتاتورهای منطقه تلاش می کنند حایشه امنی برای صهیونیست های جنایتکار ایجاد کنند.

حجت الاسلام سلطانی عنوان کرد: دشمن از  توطئه های  شوم خود علیه اسلام و مسلمین کوتاه نمی آید و هر روز توطئه ای جدیدی را طراحی و اجرا می کند، به همین دلیل لازم است که با هوشیاری در مقابل توطئه ها بایستیم.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سپاه اسلام شهید سلیمانی، بیان کرد: شهید سردارسلیمانی از جمله شهیدانی است که همیشه نام او بر تارک  این مرز و بوم می درخشد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سردار سلیمانی مظهر ایمان به خدا و وطن بود که سرانجام در راه آزادی و امنیت مردمانش جان خود را ایثار کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha