پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حادثه 7 جدی کابل در قم

حوزه/فرمانده جهاد مقدس افغانستان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بار مشکلات افغانستان بر دوش ایران قرار گرفت، در مواجهه با غرب ایران افغانستان را در مقابل غربی ها سربلند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  حفیظ الله سلطانی عصر امروز در همایش «حوادث تروریستی آمریکا و شهادت نخبگان جهانی، وظایف دولت ها و مسئولیت ملت ها» که در سالن همایش های مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، عنوان کرد: ملت افغانستان همواره قدرشناس زحمات نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بار مشکلات افغانستان بر دوش ایران قرار گرفت، در مواجهه با غرب ایران افغانستان را در مقابل غربی ها سربلند کرد.

فرمانده جهاد مقدس افغانستان گفت: سردار سلیمانی ثابت کرد که در جهان هستی هنوز کسی که برای خدا حرکت می کند می تواند اسطوره باشد، او نیاز به موقعیت نداشت، هدف او خداوند و مجاهدت در راه خدا بود.

سلطانی خاطرنشان کرد: افغانستان با انگلیسی ها و شوروی به جهاد پرداخت و به امید خداوند آمریکا در زودترین فرصت حضور ننگین و تروریستی خود را از افغانستان خالی می کند.

وی ادامه داد: شهدا به ما آموختند که در مقابل تروریست ها ایستادگی کنیم، ما می خواهیم زیر دین شهدا باشیم و برای این کار باید راه آن ها را ادامه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha