پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجتن الاتسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: حضرت زهرا(س) به تفسیر عملی مفهوم ولایت می پرداختند و پیامبر (س) را به عنوان رسول الله و امیرالمؤمنین علی(ع) را به عنوان ولی الله مطرح می کردند و ایشان سعادت را در پذیرش امامت علی(ع) می دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، صبح امروز در جلسه ویژه برنامه های ایام فاطمیه که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد گفت: حضرت فاطمه (س) به عنوان الگو باید به جامعه معرفی شود و بعضی مشکلات امروز به علت بی توجهی به موضوع مهم الگوسازی است.

وی عنوان کرد: در بیان مقام و مرتبت حضرت فاطمه(س) باید گفت که رسول گرامی اسلام(ص) بر دستان حضرت زهرا(س) بوسه می زدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: حضرت زهرا(س) به تفسیر عملی مفهوم ولایت می پرداختند و پیامبر (س) را به عنوان رسول الله و امیرالمؤمنین علی(ع) را به عنوان ولی الله مطرح می کردند و ایشان سعادت را در پذیرش امامت علی(ع) می دانستند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) همیشه از ولایت حمایت می کردند و در این مسیر با خطرات و هجمه های دشمنان مقابله کردند، چون دین و ولی خدا را از هر چیزی برتر و مهمتر می دانستند و خطبه فدکیه نمونه ای از دفاع ایشان از ولایت می باشد.

حجت الاسلام نعمت الهی عنوان کرد: حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای زنان امروزی هستند؛ سلوک ایشان در حجاب و عفاف و همسرداری و تربیت فرزند و حضورشان در عرصه اجتماع و سیاست و سخنوری بهترین الگو برای زنان است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha