شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: انتقام سخت دل‌بستگان مقاومت از آمریکا، اخراج شیطان بزرگ از منطقه و تسریع در افول قدرت پوشالی آمریکا است.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه ۲۷ دی‌ماه ۹۸ در حمایت از سپاه قدس، اظهار کرد: رهبری با این بیانات حکیمانه خود فعالیت‌های سپاه قدس را از عرصه اِعمال به عرصه اعلام عمومی و آشکارسازی ارتقا دادند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری درواقع حوزه فعالیت سپاه قدس را از سطح منطقه غرب آسیا به حوزه بین‌الملل و همه‌جای دنیا ارتقا بخشیدند، اضافه کرد: رهبری در این سخنان حمایت از محرومان جهان را از عرصه یک آرمان انسانی و اسلامی وارد حوزه برنامه و اقدام و عمل کردند.

حجت‌الاسلام آزموده افزود: این هر سه یعنی، مقاومت اسلامی به درجه‌ای از اقتدار درونی و قدرت بیرونی رسیده است که اعلام آشکار آن در حساس‌ترین شرایط مصاف اسلام و کفر، نه‌تنها برای این جبهه خطری ندارد بلکه اکنون یک خطر راهبردی برای موجودیت استکبار و صهیونیسم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهداف، کارکردها و عرصه‌های رزمندگان بدون مرز، گفت: امام خامنه‌ای در همین فراز از خطبه تاریخی‌شان، هدف از خدمت انسانی سپاه قدس را حفظ کرامت مستضعفان و بلاگردانی از مقدسات و حریم‌های مقدس بیان می‌کنند.

حجت‌الاسلام آزموده اظهار کرد: درواقع هر جا مقدسات اسلامی و حرم‌های مقدس مورد تهاجم قرار گیرد، رزمندگان بدون مرز آنجا خواهند بود. همچنین جهاد رزمندگان این سپاه در حفظ کرامت انسان‌ها از نمونه‌های الگویی و بی‌نظیر است. در کدام جنگ جز دفاع مقدس، تلاش فرزندان انقلابی مکتب روح‌الله را در حفظ حدود شرعی و رعایت حقوق انسان‌ها، جز همین دوران جنگ‌های هفت‌ساله می‌توان یافت؟

وی افزود: طبق آنچه در قانون اساسی جمهوری اسلامی در بند شانزدهم اصل سوم و نیز اصل ۱۵۴ آمده است، جمهوری اسلامی تعهد برادرانه نسبت به همه مسلمانان داشته و موظف به حمایت بی‌دریغ از مستضعفان جهان خواهد بود و بدون دخالت در امور داخلی ایشان، از آن‌ها در هر نقطه جهان در برابر مستکبران دفاع خواهد کرد.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به عرصه‌های جهاد و خدمت سپاه قدس، گفت: حضور سپاه قدس و رزمندگان بدون مرز آن طبق قانون اساسی و رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی، منحصر به حمایت از مسلمانان کشورهای همسایه یا غرب آسیا نیست؛ زیرا این حمایت نامحدود و بدون مرز بوده و رنگ و نژاد و قوم و زبان و مذهب و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد.

وی افزود: پس از شهادت سردار سلیمانی و حماقت راهبردی آمریکا در ترور بزرگ‌ترین فرمانده ضد تروریسم جهان، اکنون و به برکت خون پاک او و یارانش و بیداری و حرکت فراهم آمده از برکت این شهادت بزرگ، باید مقدمات اخراج سریع آمریکا از منطقه و زوال رژیم صهیونیستی در پی آن پدید بیاید.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: این مهم شدنی نیست مگر با انتقام سخت دل‌بستگان مقاومت از آمریکا و این انتقام سخت نیز چیزی جز اخراج شیطان بزرگ از منطقه و تسریع در افول قدرت پوشالی آمریکا در جهان نیست، سپاه قدس و رزمندگان تحت امر آن در غرب آسیا، اکنون این مأموریت و رسالت بزرگ را فراروی خود دارند و بدان می‌اندیشند و در آن مسیر حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha