جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتگو

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: راهپیمایی میلیونی مردم عراق به رئیس جمهور نادان و احمق آمریکا فهماند که نظامیان آنها به عنوان میهمانان ناخوانده باید هر چه سریعتر این کشور را ترک کنند، در غیر این صورت این خاک باتلاقی برای آنها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین با توجه به حضور میلیونی و بی سابقه مردم عراق در راهپیمایی ضد آمریکایی، گفت: حضور مردم عراق که از شهرهای مختلف خودشان را به بغداد رسانده بودند نشان دهنده خشم و انزجار عراقی ها از اشغالگری آمریکا در خاک کشورشان است و به رئیس جمهور نادان و احمق آمریکا فهماند که نظامیان آنها  به عنوان میهمانان ناخوانده باید هر چه سریعتر این کشور را ترک کنند، در غیر این صورت این خاک باتلاقی برای آنها خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و دیگر همدستانش با برنامه های خود به دنبال بد نام کردن نظام جمهوری اسلامی در سطح جهان هستند، ولی حضور میلیونی ملت های ایران و عراق در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس خط بطلانی بر نقشه های دشمنان کشید.

وی ادامه داد: امروز شاهد بسیج جهان اسلام هستیم، هر کجا ملتی مقاومت کرده نتیجه آن پیروزی بوده است؛ مقاومت مردم سوریه، عراق، لبنان و یمن نتیجه‌ای جز پیروزی نداشته و ندارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی از یک سو و رهبری‌ مقام معظم رهبری از سوی دیگر موجب همبستگی ملل مسلمان و استحکام مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن حول محور اسلام و قرآن شد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد به وعده‌های الهی به مسیر خود ادامه می‌دهد و معتقدیم این پیروزی‌ها استمرار دارد و ما در همه صحنه‌ها با قدرت ایمان پیش می‌رویم.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اگر می‌بینید که مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و... مقاومت می کنند و از مقاومت نتیجه می‌گیرند، به خاطر تبعیت از تجربه ایران و دریافت پیام استقامت است که می‌توان با دستان خالی، با اتکا به خدای متعال، اعتماد به مردم و نگاه به توان داخلی در برابر دنیا مقاومت کرد و ما این راه را به دنیا اثبات کردیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha