جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین همایش فجر آفرینان انقلاب فاطمی، گفت: ایران اسلامی در اوج اقتدار، خودباوری و افتخار ایستاده است و به خاطر همین مسئله دشمنان چشم دیدن پیشرفت های ما را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، صبح امروز در همایش فجر آفرینان انقلاب فاطمی که با حضور روحانیون و ائمه جمعه و جماعات استان قزوین و در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی برگزار شد، گفت: راه امام خمینی(ره) و ارزش‌های انقلاب پس از چهل سال روز به روز در حال گسترش است و این امر نشان دهنده حقانیت این مسیر می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ از طرف خداوند متعال به مردم ایران بود و باید همه ایرانیان نسبت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره احساس مسئولیت کنند.

نعمت الهی ادامه داد: انقلاب اسلامی نه تنها مایه عزت و اقتدار ایرانیان شده است، بلکه موجب دلگرمی مسلمین در نقاط مختلف دنیا شده است و دشمنان نمی توانند جلوی بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران را بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: دهه فجر یاد آور وحدت و رهایی از سلطه پهلوی در سایه رهنمود های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است و امروز هم مردم عزیز در سایه رهبر فرزانه حضرت آیت الله امام  خامنه ای پایبند این وحدت بوده و خواهند بود.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی در اوج اقتدار، خودباوری و افتخار ایستاده است و به خاطر همین مسئله دشمنان چشم دیدن پیشرفت های ما را ندارند.

 نعمت الهی به برگزاری انتخابات در اسفند ماه هم اشاره و بیان کرد: حضور چشمگیر مردم در انتخابات نشان دهنده قدرت و عظمت جمهوری اسلامی و یأس دشمنان است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و همرزمانش، بیان کرد: شهادت ایشان منجر به این خواهد شد که جبهه مقاومت در کل منطقه تقویت شود و انسجام و نورانیت بیشتری پیدا کند و  روحیه مقاومت مجدداً زنده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha